masz więcej pytań?
+48 22 379 47 20
 

Portal Internetowy Mójpracodawca.pl
ocena: 1ocena: 2ocena: 3ocena: 4ocena: 5

Branża: informatyka
Miasto:Warszawa
Szacowana wartość inwestycji:do 1 000 000 zł włącznie
Cel inwestycji: Kupno udziałów mniejszościowych
Preferowany rodzaj inwestora:Inwestor finansowy (wyłącznie finanse)
Typ inwestora: Anioł Biznesu
Zakładany czas inwestycji (w latach): 5
Oczekiwana roczna stopa zwrotu (w %):37,5
Aktualny stan projektu: Pomysł na biznes
Koncepcja wraz z biznesplanem
Gotowy prototyp
Gotowa produkcja/realizacja usługi
1 000 000 przychodu w okresie ostatnich 12 miesięcy
 
 

Opis proponowanej inwestycji

Portal w aktualnej postaci umożliwia swobodę wypowiedzi dla pracowników na temat pracodawców oraz ich ocenianie. Osoba zainteresowana daną firmą, ma możliwość przeczytania opinii innych oraz sprawdzić ocenę danego pracodawcy i zobaczyć na jakiej pozycji jest w rankingu. Sama ma możliwość założenia firmy, wystawienie opinii lub oceny. Ponadto poprzez stronę można wejść na www.blogpracy.pl. Tutaj można prowadzić dyskusje na tematy związane z pracodawcą. Ponadto na głównej stronie można przeczytać aktualne wiadomości związane z tematyką portalu jak również udać się do działu „po godzinach”.

Plan rozbudowy portalu zakłada dodanie nowych funkcjonalności i działów co zdecydowanie uatrakcyjni stronę a w rezultacie zwiększy oglądalność. W pierwszej kolejności będzie rozbudowana sekcja po godzinach o tematykę związaną z tym co ludzie robią po pracy, czyli:
b. Restauracja /kawiarnia / bar – gdzie warto pójść,
c. Wellness – gdzie warto, gdzie nie warto pójść,
d. Turystyka – gdzie na weekend
e. Home party, czy modne ostatnio cooking party.
f. Katalog różnych imprez - co ciekawego dzieje się w mieście czy okolicy.
g. Dowcipy i śmieszne filmy,

Następnie będzie stworzony moduł ogłoszeń o pracę wraz z kreatorem ogłoszeń dla pracodawców a także sekcja związana ze szkoleniami. Ostatni etap to sporządzenie panelu do zarządzania reklamami.

Realizacja projektu jest podzielona na 4 etapy zaplanowane do realizacji w roku 2011.
Kolejne etapy to:
1. Stworzenie dokładnego projektu funkcjonalnego oraz zakończenie prac nad sekcję po godzinach – I kw. 2011 r.
2. Budowa działu ogłoszeń o pracę wraz z kreatorem ogłoszeń - II kw. 2011 r.
3. Sekcja przeznaczona dla pracodawcy – III kw. 2011 r.
4. Moduł do zarządzania reklamami oraz opracowanie statystyk z gromadzonych ocen - IV kw. 2011 r.

Harmonogram ten jest możliwy do przyspieszenia z chwilą pozyskania środków na jego realizację. Wówczas uruchomienie pełnych funkcjonalności należy założyć na koniec II kwartału.

Szczegółowy opis produktu/usługi

Opis produktu/usługi
Portal oferuje swego rodzaju usługę poprzez zapewnienie użytkownikom następujących funkcjonalności lub treści:

- tworzenie rankingu firm poprzez system ocen,
- swobodę wypowiedzi poprzez opinie na serwisie i na blogu,
- możliwość przeglądania ofert pracy i aplikowanie na nie,
- przeglądanie ofert ze szkoleniami
- wyszukiwanie miejsc spędzania czasu „po godzinach” dzięki opinią i treści wprowadzonej przez innych użytkowników,
- uczestniczenie w tworzeniu zawartości serwisu zaró wno w obszarze praca i po godzinach,

Dodatkowo dla pracodawcy:
- możliwość wystawienia wizytówki Premium co daje możliwość promocji firmy w śród pracowników ,
- prowadzenie rozmów z użytkownikami co stwarza możliwość kreowania określonego wizerunku pracodawcy,
- wystawianie ofert pracy poprzez wbudowany kreator ogłoszeń,

Powyższe funkcjonalności mają na celu dostarczenie dla użytkowników interesującej zawartości portalu co wpłynie na ilość wejść na stronę jako kluczowy parametr przedsięwzięcia. Zakłada się, że po przekroczeniu liczby 25.000 wejść na stronę miesięcznie będzie możliwość oferowania usług reklamowych.
Wartość dodana wnoszona przez produkt
Wartość dodana wnoszona przez usługi i funkcjonalności dostarczone przez portal to oferowanie dla pracownika, a tak naprawdę dla osoby dorosłej, aktywnej zawodowo informacji dotyczącej sfery pracy i po pracy w jednym miejscu. Nie będzie to tylko portal pomagający znaleźć dobrą pracę lub ciekawe szkolenie, ale ró wnież podpowie jak spędzić czas po pracy. Daje też możliwość podzielenia się swoimi opiniami z innymi.
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Rok założenia: 2009
Forma prawna: spółka z o. o.
Kapitał założycielski: 20000
Roczny obrót: 20000
Suma bilansowa: 17000

Opis działalności przedsiębiorstwa

Firma PP-NET została założona w dniu 17 listopada 2009 roku oraz zarejestrowana w KRS w dniu 17 grudnia 2009 pod numerem 0000344578. Spółka jest kierowana przez dwuosobowy Zarząd, przy czym jego członkowie są również jedynymi wspólnikami posiadającymi po 50% udziałów. Spółka jest na początkowych etapie rozwoju i prowadzi działalność usługową związaną z obszarem Internetu. Branża, w której PP-NET działa to informatyka i marketing internetowy. Firma nie stanowi części większej grupy kapitałowej. Oferta firmy obejmuje swoim zakresem następujące obszary: - budowanie stron internetowych - tworzenie portali internetowych oraz serwisów społecznościowych - wdrażanie sklepów internetowych i aplikacji webowych - budowanie systemów zarządzania treścią CMS - aktualizacja i optymalizacja stron www - pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych Firma oferuje kompleksowe rozwiązania w zakresie projektowania i tworzenia różnego rodzaju aplikacji internetowych spełniających indywidualne wymagania klientów.. Rynek na którym firma rozwija swoją działalność to obsługa małych i średnich przedsiębiorstw a także lokalnych instytucji oraz podmiotów państwowych na terenie województwa mazowieckiego. Ze względu na charakter świadczonych usług możliwe jest również świadczenie usług na odległość w innym obszarze kraju wykorzystując narzędzia komunikacji. Firma jest na początkowym etapie rozwoju i zaczyna proces poszukiwania klientów. Nawiązano wstępne kontakty, które dały początek pierwszym zleceniom w zakresie budowy stron internetowych. PP-NET z chwilą powstania rozpoczęła realizację własnego autorskiego projektu budowy portalu internetowego skupionego wokół tematyki pracodawca i pracownik. W obecnej chwili pierwszy etap projektu jest zakończony a serwis oddany został do użytkowania w roku II kwartale 2010. Serwis zawieszony został na domenie www.mojpracodawca.pl, której właścicielem jest spółka. Jest to ogólnopolski serwis umożliwiający swobodną wymianę opinii o pracodawcach i tworzenie rankingu najlepszych firm – pracodawców polskich. Serwis umożliwia użytkownikom dodawanie nowych firm do ogólnopolskiej bazy firm oraz wystawienie dowolnej firmie opinii oraz oceny w ramach używanych w serwisie kryteriów oceny. Użytkownicy mogą wyszukiwać interesujące ich firmy, oglądać opinie i oceny innych użytkowników serwisu oraz korzystać z rankingu z możliwością sortowania firm wg branż, województw i miast. Obecnie serwis jest na etapie rozpowszechniania i upubliczniania w oparciu o różne narzędzia marketingowe. Projekt powyższy jest pierwszym i pilotażowym projektem. Zdobyte doświadczenie, kompetencje i zgromadzone zasoby będą wykorzystane do przyszłych przedsięwzięć. W IV kwartale 2010 Spółka uruchomiła nowy produkt – www.blogpracy.pl . Jest to uzupełnienie tematyczne do portalu głównego mojpracodawca.pl . Blog ma zapewnić swobodę wypowiedzi w obrębie tematu praca oraz dodatkowo zwiększyć pozycjonowanie dwóch stron.

Aktualny model biznesowy

Aktualny model biznesowy, który zakłada budowanie stron www oraz portali internetowych opiera się na koncepcji minimalizacji kosztów stałych działalności i outsourcingu większości procesów biznesowych na zewnątrz. Firma jest na początkowym etapie rozwoju i zaczyna proces poszukiwania klientów. Nawiązano już kilka kontaktów, które dały początek pierwszym zleceniom w zakresie budowy stron internetowych. Ponadto nawiązano współpracę z serwisem www.iBroker.pl w zakresie prezentacji ofert pracy oraz z portalem www.plogs.pl w obszarze wzajemnej promocji własnych serwisów. Są to działania, które wraz ze wzrostem ilości użytkowników zapewnią spółce bieżące przychody.

Dlaczego szukamy inwestycji?

Pozyskanie inwestora finansowego w celu realizacji drugiego etapu rozwoju portalu.
 

Dostęp do tego przedsięwzięcia wymaga uzyskania zgody jego Twórcy.


Zaloguj się i wyślij do autora prośbę o dostęp aby przeglądać szczegóły przedsięwzięcia.